Feliratkozók gyűjtése

Hogyan bírjuk rá a látogyatókat, hogy igényeljék leveleinket

Egy átlagos weboldalon a konverziók átlagos százaléka 1-2% között van. Mit jelent ez pontosabban?
100 látogató közül kb. 2 hajt végre konverziót, ez rendben is van a statisztika ezt mondja, de mit csinál a fennmaradó 98?
Nagy valószínűséggel azért jött az oldalunkre, mert érdeklődik a termékeink vagy a szolgáltatásunk íránt, de még nincsenek vásárlási vagy rendelési fázisban. Ezek közül a látogatók közül iratkoztathatunk fel a hírleveleinkre, amennyiben valamilyen előnyt kínálunk Nekik, de nem mindegy milyen előnyt kínálunk….

Még több információ a termékről

Azoknak a felhasználóknak tudjuk ajánlani ezt a lehetőséget, akik a vásárlás első stadiumában vannak. Elmondhatjuk, hogy miért érdemes a mi termékünket vagy szolgáltatásunkat megvásárolni, miért előnyös a számukra mi vállalkozásunk.

Árelőny - kedvezmény, vagy ingyenes szállítás

Azon vásárlóknak akik már majdnem kinyitották a pénztárcájukat, átbillenthetjük Őket a vásárlók oldalára egy számukra kedvező ajánlattal. Ez kehet egy kedvezezményre jogosító, vagy ingyenes szállítást biztosító kupon.

Ingyenes letölthető tudásanyag

Amennyiben van olyan letölthető digitálisan előállított anyagunk, amely megoldhatja a felhasználó problémáját, vagy esetleg a hőn áhított siker elérésében segíti őt, akkor azt felajánlhatjuk neki, és boldogan adja meg az email címét.

Kedvező árú belépő termék értékesítése

Több marketinges szakember azt javasolja, hogy legyen a termékskálánkban belépő termék. Ezt a belépő terméket adhatjuk a leendő feliratkozóknak nagyon kedvező áron, hogy ne tudjun ellenállni az ajánlatunknak.

A lényeg:
Megoldást kell kínálni a problémájára, vagy kerüljön közelebbre a vágyaihoz!

Információ a termékről

Segítsük a látogatók döntését , hogy nálunk vásároljanak

Azon vásárlók, akik még nem biztosak a termék megvásárlásában vagy a szolgáltatás megrendelésében, nekik lehet még több információt adni.

El kell érni, hogy a terméket vagy a szolgáltatást nálunk rendeljék meg.
Érdemes egy hívogató címsorral feliratkoztatni Őket, mint pl.:

  • Mások milyen hibákat követnek el a…
  • Használd ki előnyödre a …
  • Melyik termék alkalmas a ….
  • Egyszerű karbantartási ötletek a hosszú élettartamért
  • 5+1 tipp a gyönyörű gyepért (ha fűnyírót árulunk)

Fontos, hogy mindenképpen képzeljük magunkat a felhasználó helyébe és gondoljuk át, mi számára a fontos, és ennek alapján vihetjük sikerre ez ta feliratkoztatási módszert.

Beállíthatunk egy automatikus levélsorozatot is, melyben a megfelelő tematikát alkalmazzuk a felhasználó felé. Fontos megjegyezni, hogy nem elsősorban eladni akarunk, hanem bizalmat építeni. A felhasználót meg kell győzni, hogy az adott témában mi vagyunk a legjobb választása, mert hozzáértők vagyunk, és a célunk, hogy a partnereink elégedettek legyenek a munkánkkal!

A fentiek ismeretében gondold át, hogy milyen tartalmakat tudsz ajánlani, hogy megnyerd a bizalmát, és Tőled rendeljen!

Árelőny

Kedvezményt adunk , hogy azonnal vásároljon

Mint tudjuk a felhasználók nem fognak csak úgy feliratkozni a hírlevelünkre, mert kérjük Őket, hiába mondjuk, hogy jó fejek vagyunk. Van egy olyan mondás, hogy pénz beszél, kutya ugat, nos adjunk neki egy kis kedvezményt, hogy érezze milyen jól járt!

Érdemes a kedvezményt úgy adni, hogy határidőig szól. Mondok egy példát, hogy jobban megértsd.

A leendő vevőd nézegeti a webáruházadban a terméket, és úgy gondolja, hogy Ő ezt majd megvásárolja valamikor, vagy eldönti, hogy erre a termékre neki szüksége van. Ekkor felugorhat egy popup ablak, ami vásárlásra buzdítja, mert ha feliratkozik a “törzsvásárlói listánkra” akkor az első vásárlásakor kap mondjuk 10% kedvezmény. Itt megjegyezhetjük, hogy az ajánlatunk kizárólag (mondjuk) 24 óráig él, azaz, ha most feliratkozik, akkor megkapja 10% -s kupont amit 24 órán belül érvényesíthet.

Mi történik? Az esetek 10% -ban feliratkozik a kedvezményre, igaz, hogy aki feliratkozik, nem mindenki fog vásárolni (ezt tapasztalatból mondom), de lesznek vásárlók!

Mi történhet azokkal, akik nem vásároltak, de igényelték a kuponkódot? Természetesen bombázzuk Őket levelekkel, hogy már csak 10 órád marad, már csak 3 órád maradt a kupon  lejártáig, és ha lejárt az idő, akkor egy sajnálom email mehet ki, hogy lemaradtál. Itt érdemes esetleg megkérdezni a felhasználót, hogy miért nem vette igénybe a kapott kupont. Amennyiben kapunk választ, akkor sokkal jobban megérthetjük a felhasználóink viselkedését, és mint minden esetből ebből is tanulhatunk valamit, amit a későbbiekben előnyünkre tudunk fordítani.

Ingyenesen letölthető tudás

A legkézenfekvőbb módszer, ha infoterméket értékesítünk

Ebben az esetben a felhasználók azért jönnek az oldalunkra, hogy valamilyen tudást szerezzenek. Nos adjuk meg nekik, amiért jöttek!

Gondoljuk át, hogy miért jöttek az oldalunkra, és mire lehetnek kíváncsiak. Mondok egy példát az Email Marketing ABC -vel kapcsolatban.

  • 5+1 ötlet, hogyan írj ütős címsort!
  • Tippek, hogyan legyél sikeres levélküldő!
  • Hogyan állíts be egy jól működő automatizmust?

És akkor jöhet: iratkozz fel tudásanyagunkra, és ingyenesen megkapod a leírást pdf formátumban rögtön a feliratkozásod után!
Akár már ma is küldhetsz partnereid számára ütős hírleveleket!

Valljuk be, hogy azért vagy itt és olvasod ezeket a sorokat, mert Te is kiszeretnéd használni az email marketing minden egyes lehetőségét, hogy minél több konverzióra tegyél szert.

Az ingyenes tudásanyag azért jó, mert tudjuk mit szeretne elérni a felhasználó (tanulni, és még több partnert szerezni, meggyőzni az ügyfeleit, hogy újra és újra igénybe vegyék a szolgáltatásait), és ahhoz kapcsolódóan készítettük el a letölthető és megvásárolható anyagainkat.

Ne feledjük, hogy egy ilyen letölthető tananyag tulajdonképpen csak az időnkbe kerül, eldönthetjük, hogy pdf formátumban adjuk, vagy esetleg videólecke formában. Mindkettő előállítása egyszerű és könnyen megoldható.

Belépő termék

Olyan termék ami nem szerepel a kínálatban, és ellenállhatatlan ára van

Tegyük fel webáruházunk van, és szeretnénk minél többet értékesíteni.

Azon látogatóknak, akik nem vásárolnak, tehetünk egy olyan ajánlatot, hogy összeállítunk egy olyan terméket, vagy esetleg egy minta terméket, amelyet fantasztikus azaz ellenállhatatlan áron kínálunk.

Itt most mindenki gondolkodjon el, hogy milyen terméket tud előállítani, vagy beszerezni szemtelenül olcsón, hogy Te is olcsón tudd kínálni, akár beszerzési áron.

Miért mondtam, hogy “beszerzési áron”?

Amennyiben az illető ellenállhatatlan vágyat érez, hogy megvásárolja terméket, akkor előtte iratkoztasd fel a hírleveledre. Amikor feliratkozik, akkor az első levélben megkapja a hőn áhított termék linkjét, és egy pár kattintással megvásárolja azt.

Elmondom, miért jó neked, hogy haszon nélkül adtál el egy terméket:

  • kaptál egy hírlevél feliratkozót
  • kaptál egy vásárlót

Az köztudott, hogy a hírlevél feliratkozókból sok vásárlód lesz…

Egy már korábban vásárlónak sokkal könnyebben tudsz majd el a későbbiekben eladni!

2 további tipp, hogyan szerezz még több feliratkozót

Webinár készítése

Szervezz Webinárt - online előadást

Miért jó a webinár?

Mert az érdeklődők feliratkoznak a hírlevedre, és az első hírlevélben kapják meg a webinár fontos információit, pl a csatlakozási linket, és ráadásul az otthonodból tarthatsz egy prezentációt.

A webinár egyik előnye, hogy nem csak Te beszélhetsz, hanem Tőled is kérdezhetnek!

Nem beszélve arról, hogy webinár nézőinak akár egy közvetlen ajánlattal is készülhetsz, és ha megnyerted a bizalmukat, akkor bizonyára megveszik a termékedet vagy igénybe veszik a szolgáltatásodat.

Nyílt nap rendezése

Szervezz nyílt napot - offline üzlet

Miért jó a nyílt nap?

A nyílt napot hirdetheted az online oldalaidon, és ott feliratkoztatod a hírlevélre, majd az első levélben megadod a helyszínt és az időpontot.

A nyiltnapon bemutathatod az új kollekciódat, és akár egy bevezető árat is ajánlhatsz a leendő vevőidnek!

Mi a jó ebben a nyílt napban?
A vevőid találkozhatnak Veled, így sokkal könnyebben elfogadnak, és hamarabb válhatnak partnerré, vásárlóvá, hiszen tudni fogják ki vagy, és mennyire fontos számodra egy vásárló!

Team

Meet The Team

John Doe

Co-Founder & CEO

Lacinia eget consectetur sed, convallis at tellus. Sed porttitor lectus nibh. Curabitur non nulla sit amet nisl tempus convallis quis ac lectus. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

Emily Bloom

Co-Founder & Lead Developer

Lacinia eget consectetur sed, convallis at tellus. Sed porttitor lectus nibh. Curabitur non nulla sit amet nisl tempus convallis quis ac lectus. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

Jason Smith

Designer

Lacinia eget consectetur sed, convallis at tellus. Sed porttitor lectus nibh. Curabitur non nulla sit amet nisl tempus convallis quis ac lectus. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

Get started

Start Connecting With Your Users!

Vivamus magna justo, lacinia eget consectetur sed, convallis at tellus. Nulla quis lorem ut libero malesuada feugiat. Curabitur non nulla sit amet nisl tempus convallis quis ac lectus. Curabitur non nulla sit amet nisl tempus.

Publications

Featured On

Join Today

Curabitur arcu erat, accumsan id imperdiet et, porttitor at sem. Cras ultricies ligula sed dictum porta. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur non nulla sit amet nisl tempus convallis quis ac lectus. Curabitur arcu erat, accumsan id imperdiet et