Email marketing blog
Behalt a Facebook

Behalt a Facebook

Bevezetés a Facebook hibák világába A Facebook, mint a digitális kor egyik meghatározó közösségi platformja, nélkülözhetetlen szerepet tölt be napjaink kommunikációjában és marketingjében. Számos vállalkozás, szervezet és magánszemély számára jelenti az elsődleges...

bővebben
Woocommerce -hez email marketing

Woocommerce -hez email marketing

Omnisend - WooCommerce Magyarországon az egyik legnépszerűbb weboldal motor a WordPress, és a rendszerhez kapcsolható Woocommerce webáruház. Nagyon egyszerűen telepíthető és könnyű használni, valamint rengeteg kiegészítő, sőt magyar specifikus bővítmény is található...

bővebben
Hírlevél statisztikák

Hírlevél statisztikák

A hírlevél statisztikák azt mutatják, hogy mennyire hatékony a hírlevél marketing. A két legfontosabb statisztika a nyitási arány és a kattintási arány. A nyitási arány azt mutatja, hogy hány olvasó nyitotta meg az e-mailt. A kattintási arány azt mutatja, hogy hány...

bővebben
Email marketing automatizáció

Email marketing automatizáció

Az email automatizmus során két dolgot kell figyelembe venni: Mikor induljon Mikor és milyen levelet küldjön Nézzük az elsőt - mikor induljon egy email automatizmus Felsorolok egy pár esetet, amikor indulhat egy email automatizmus: Amikor egy feliratkozó csatlakozik...

bővebben
Szegmentálás

Szegmentálás

Mit jelent a szegmentálás? Alapvetően azt, hogy a feliratkozóinkat valamilyen szűrőn keresztül kiválogattuk és ez alapján létrehoztunk egy halmazt, amibe kizárólag bizonyos feliratkozók férnek bele. A szegmentálásra azért van szükség, hogy csak azoknak a...

bővebben
Megszólítás – adatokkal

Megszólítás – adatokkal

Kedves ...! Biztos Te is láttad már, hogy így kezdődik egy hírlevél. Az első pillanatban gondolom elgondolkoztál, hogy honnan tudja a levélíró a nevedet? Igen, Te adtad meg feliratkozáskor... Amikor Te is küldesz ki hírlevelet, akkor Te is használhatod ezeket az...

bővebben
Színek, betűtípusok

Színek, betűtípusok

Szeretnél olyan hírlevelet küldeni, melyre jó ránézni? Szerintem mindenki így van vele, hogy szeretne olyan leveleket küldeni, mely tetszetős, letisztult, és az olvasók számára pedig jó ránézni. Mi kell, hogy mindez teljesüljön? Figyelnünk kell, hogy a levelünk...

bővebben
Kérdezd meg, ha nem tudsz valamit

Kérdezd meg, ha nem tudsz valamit

Gyakran előfordul, hogy némely esetben nem tudjuk a pontos válaszokat a közönségünkkel kapcsolatban. Ilyenkor nem érdemes gondolkodni, hogy mi lenne ha... nem érdemes számba venni az összes lehetőséget amit tehetünk. Van egy egyszerű és kézenfekvő megoldás! Kérdezzük...

bővebben
A hírlevél küldési időpontjai

A hírlevél küldési időpontjai

Mailerlite cikke alapján Mikor küldjem ki a hírlevelet? A legjobb időpontok a hírlevelek elküldésére a Mailerlite statisztikája alapján. Ez az egyik legnépszerűbb kérdés, amelyet akkor hallunk, amikor találkozunk emberekkel, vagy beszélgetünk ügyfeleinkkel. Ideális...

bővebben
Hírlevél sablonok

Hírlevél sablonok

Általában minden email marketing és hírlevélküldő alkalmazásban találunk sablonokat, amelyek alapját képezhetik a küldendő leveleinknek. Vannak olyan alkalmazások, ahol gyönyörű és tetszetős hírlevél sablonok találhatóak, de csak akkor férünk hozzá, és akkor...

bővebben